top of page
Blogi
Etsi
Noora | Impuls
4. toukok. 20231 min käytetty lukemiseen
Sosiaalisen median auditointi -miksi ja miten?
Mitä tarkoittaa Sosiaalisen median auditointi ja miksi se se kannattaa aika ajoin toteuttaa omille sometileille. Sosiaalisen median...
11 katselukertaa0 kommenttia
Noora | Impuls
24. huhtik. 20233 min käytetty lukemiseen
5 tärkeintä seurattavaa Instagram-mittaria
Jos haluat hyödyntää Instagramia yrityksesi markkinoinnissa kannattavasti, on sinun hyvä tutustua muutamiin seurattaviin mittareihin....
8 katselukertaa0 kommenttia
Noora | Impuls
28. maalisk. 20231 min käytetty lukemiseen
Top 4 sosiaalista kanavaa 2023 sekä niiden yleisö
Sosiaalisen median markkinointia ja ostajapersoonan suunnittelua varten on oleellista ymmärtää, missä sosiaalisen median alustoilla...
20 katselukertaa0 kommenttia
Noora | Impuls
24. maalisk. 20232 min käytetty lukemiseen
Miksi kannattaa palkata somemanageri ?
Vastaus on yksinkertainen, sosiaalisen median hyödyntäminen ja hallitseminen parantaa yrityksen tulosta. Jos itse koet intohimoa...
116 katselukertaa0 kommenttia
Noora | Impuls
10. maalisk. 20231 min käytetty lukemiseen
Kuinka luoda erottuva brändi -pikavinkit
Mitä tarkoittaa brändi? Brändi on henkilöön tai yritykseen liitetty mielikuva, joka syntyy maineen ja imagon summana. Brändin avulla voit...
16 katselukertaa0 kommenttia
Noora | Impuls
5. maalisk. 20232 min käytetty lukemiseen
Verkkosivut henkilöbrändäyksen tukena
"Henkilöbrändi tarkoittaa henkilön maineen ja imagon kokonaisuutta, brändiä. Henkilöbrändäys on mielikuvan rakentamista". Jokaisella...
23 katselukertaa0 kommenttia
bottom of page